20 oktober 2011

Modemerken sieren cornflakesdozen

De culinaire blogster Tricia Clarke-Stone wil van het ontbijt een trendy maaltijd maken. Ze ontwierp via Photoshop een ‘Cereal Couture’-collectie waarbij verschillende modemerken op de dozen van de ontbijtgranen prijken.

‘Cereal Couture’ is voorlopig enkel het resultaat van een creatieve bui van Tricia Clarke-Stone, maar het ‘Frostie’-icoontje Tony ziet er alvast zeer modieus uit met zijn ‘Burberry’-sjaaltje. Cartier zorgt voor een crunchy-toets bij de ontbijtgranen terwijl chanel symbool staat voor de chocoladecornflakes: ‘Flavored with Real Coco’.

Voor de blogster bleek gucci het ideale uithangbord voor de ronde ontbijtgranen. Ook modemerk louis vuitton prijkt op één van de dozen met cornflakes in de vorm van ‘Lucky Charms’. “Ik wou iets nemen waar iedereen naar hunkert en het een luxueuze meerwaarde geven”, aldus Clarke-Stone.

Bron: SHE

Door: Lore Van Gorp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten